Прислухаймося до слова, що для нас слово истини, в яких колах воно знайде місце? Це зачіпає наші душі чи наші серця? Чи це сенсибілізує наші душі, чи збагачує наш дух, зміцнює нашу віру? Слово активне, а не бездіяльне, якщо воно знаходить дім у глибині наших сердець, воно рухає всім нашим «я». Мета слова полягає в тому, щоб позбавити нас від нашого егоїзму, а отже, і від власного "ego", але воно також вказує нам шлях до притулку во Христа. Чи можна підійти до Христа з нашим душевним тягарем? Відповідь – так. Але щоб бути у Христі, ми повинні залишити ці тягарі на порозі, перед дверима. Бо не можна ввійти через тісні ворота з плечем гріха.
Марна ентузіазм чуттєвість, якщо це слово не впливає на нас і не має практичної дії. Якщо ми не струсемо ідолів із своєї душі, то слово слабке й віддаляється від нас. Ми слухаємо і не чуємо, це не будує внутрішню духовну людину. Слово Боже має велику і безмежну силу, але Він не насильницький, а сповнений благодатної милосердної любові. Спочатку це розбиває серце, що може боліти, але, як лікар, робить пересадку серця. Нове серце буде придатним для житла Слова, воно буде домом Христа Його Духом. Це безумовно приносить плоди Богу через Святого Духа всередині нас.
Любов Батька формує нову людину постійним очищенням. Це робить людину виконавцем слова. Це постійний процес очищення духа в Царстві Небесному. Це індивідуальна подорож до очищення. Господь каже, що ти нікого не засуджуєш, але ми не нехтуємо покровом, щоб не мати спілкування з іншими гріхами. Бо пасивність дорівнює згоді, і не любов діє в нас, якщо ми не викриваємо гріхів світу і свого ближнього, брата. Вона спрямована не проти осіб, а проти гріха, що живе в ньому. Ми повинні не мити голови, а говорити до серця, якщо ми здатні зробити це Духом Христовим, що живе в нас. Основою нашого спільного життя є те, що наша поведінка продиктована любов'ю, спочатку очищає мене від темряви, щоб усунути промінь, який є в моїх очах.
«А це звістка, що ми її чули від Нього і звіщаємо вам: Бог є світло, і немає в Нім жадної темряви! Коли ж кажемо, що маємо спільність із Ним, а ходимо в темряві, то неправду говоримо й правди не чинимо! Коли ж ходимо в світлі, як Сам Він у світлі, то маємо спільність один із одним, і кров Ісуса Христа, Його Сина, очищує нас від усякого гріха. Коли ж кажемо, що не маєм гріха, то себе обманюємо, і немає в нас правди! Коли ми свої гріхи визнаємо, то Він вірний та праведний, щоб гріхи нам простити, та очистити нас від неправди всілякої. А як кажемо, що ми не згрішили, то чинимо з Нього неправдомовця, і слова Його нема в нас!».(1Іван1,-5..10)
Дорогие читатели! Не скупитесь на ваши отзывы,
замечания, рецензии, пожелания авторам. И не забудьте дать
оценку произведению, которое вы прочитали - это помогает авторам
совершенствовать свои творческие способности
Во имя Отца и Сына и Святого Духа - Валерий Бартахов Прочитав журнал я не нашёл в нем никаких упоминаний о Духе Святом. На мой вопрос: Вспоминают ли на служениях лютеране о Святом Духе? Ответили, что при начале и окончании богослужений говорят: «Во имя Отца, Сына и Святого Духа». – Фактически знаний и практики о крещении и получении Духа Святого лютеранская церковь не имеет.
Владимир Проворов, когда просит читателей посмотреть на лютеранскую церковь, то пишет во фразе «нашу Церковь», Церковь - с прописной буквы. Прописной буквы достойна только Церковь на небесах. – Ибо Церковь на небесах и тот, кто принял на земле Духа Святого, свободны от тех недостатков, которые брат Владимир раскрывает в своей статье. Нерадивые и не принявшие Духа Святого христиане переполнили церкви на земле: Поэтому лютеранская церковь и другие религии не были весомой преградой для прихода Гитлера (сатаны) в мир. А чтобы не оказался наш дальнейший труд бесполезным, необходимо лично каждому утром и вечером свою земную жизнь вверять: Во имя Отца и Сына и Святого Духа. Никакой бес, никакой дух и никто не сможет захватить обманом вашу душу и тело, если вы доверитесь Богу или Христу и Духа Святого примете: И нерадивые христиане не смогут скрыть своих действий от тех, кто получит Духа Святого.
И сказал Господь: «Кто-нибудь из вас, имея друга, придет к соседу в полночь и скажет ему: Сосед! дай мне взаймы три хлеба, ибо друг мой с дороги зашел ко мне, и мне нечего предложить ему: А тот изнутри скажет ему в ответ: Не беспокой меня, двери уже заперты, и дети мои со мною на постели; не могу встать и дать тебе. Если, говорю вам, он не встанет и не даст ему по дружбе с ним, то по неотступности его, встав, даст ему, сколько попросит. И Я скажу вам: Просите, и дано будет вам; ищите, и найдете; стучите, и отворят вам. Ибо всякий просящий получает, и ищущий находит, и стучащему отворят. Какой из вас отец, когда сын попросит у него хлеба, подаст ему камень? Или, когда попросит рыбы, подаст ему змею вместо рыбы? Или, если попросит яйца, подаст ему скорпиона? Итак, если вы, будучи злы, можете даяния благие давать детям вашим, тем более Отец Небесный даст Духа Святого просящим у Него» (Лук.11:5-13; Матф.3:11; Мар.1:8; Лук.3:16; Иоан.1:33; Деян.1:5; 11:16; 1Кор.12:13).